Status bestelling

Ontvangstbevestiging

  • Je weet zeker dat jouw bestelling bij ons is aangekomen als jij een ontvangstbevestiging hebt ontvangen. Mocht je deze niet hebben ontvangen neem dan contact op via info@limballon.nl

Levertijd

  • Heb jij jouw bestellingen voor 15:00 gedaan? Dan gaat hij (mits op voorraad) dezelfde dag nog op de post. Je kan er dan vanuit gaan dat jij jouw bestelling de volgende dag hebt.
  • Zodra wij jouw bestellingen hebben overgedragen aan Post NL hebben wij geen invloed meer op eventuele vertragingen bij Post NL.
  • Mocht jij jouw bestellingen na 3 dagen nog niet hebben, neem dan contact met ons op. Dit mag telefonisch of via de mail. Vermeld hierbij goed jouw factuurnummer.

Annuleren

  • Jouw bestelling kan geannuleerd worden door contact met ons op te nemen
  • Bestellingen die al zijn ingepakt of verzonden kunnen niet meer geannuleerd worden
  • Ballondecoraties en maatwerk bestellingen kunnen tot maximaal 48 uur voor de afgesproken leverdatum geannuleerd worden.
  • Limballon behoudt zich het recht om bij speciale en/of grote maatwerkopdrachten te werken met afwijkende annuleringsvoorwaarden, deze zullen vooraf kenbaar worden gemaakt.